Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev här så det har hunnit hända en del. I helgen var vi i stockholm och hälsade på Hanna och Molle. Det var jättetrevligt och vi planerade lite inför semestern i Turkiet. Det kommer bli superkul med dom på besök där. Just nu längtar jag väldigt mycket till semestern som inte är förrens i augusti.

Vi har börjat ett lydnadskurs nu också för att få lite fason på Chanels skällande på andra hundar. Problemet är bara att hon skärper sig på kursen och beter sig ganska bra med dom andra hundarna. Men jag har lyckats lura henne lite så att Tomas ska få se hur hon kan bete sig hemma.

I kväll är det näst sista tillfället på agilitykursen och nästa vecka ska vi ha en liten tävling som avslutning på kursen. Det blir spännande att se hur det går. Jag tror att det kan gå bra om hon är på rätt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0