Agility

Jag och Ellinor tränade lite agility med Chanel i helgen och jag måste säga att hon har blivit ganska duktig.



Jag och Chanel



Ellinor och Chanel


Jag hoppas på att hon ska bli en liten stjärna på agility så vi kan tävla i det men om det inte blir så så har vi i alla fall kul tillsammans.






Vi var där och tränade lite idag också men det var lite svårare för Teddy ville också vara med men han har inte tränat agility innan så han visste inte vad han skulle göra och Chanel tyckte mest att han var i vägen. Men jag testade lite med honom också men han är mycket ivrigare än Chanel och det blev krångligt med två hundar som försökte samtidigt. Så vi körde lite på skoj bara idag.


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Chanel är ju jätteduktig, ni borde ha varit med i vår agilitygrupp med Yvonne Öster ju, en av de bästa.

Lycka till.

Kan jag lägga till din blogg som länk på hundarnas blogg ?

/Carola

2011-04-23 @ 23:01:19
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Carola

Tid att ses något framöver ? I hagen ?

2011-05-03 @ 23:16:50
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0