Uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera här ett tag nu så jag tänkte ge lite info om vad jag har sysslat med den senaste tiden.



Chanel har fått en ny säng, en rosa fåtölj



Lägenheten börjar bli klar så jag och Tuna firade med tända ljus och en flaska bubbel.
Dessutom kom min älskling hem med en bukett röda rosor till mig!



Det har snöat hela dagen så nu är SNÖ SNÖ och ännu mera SNÖ!
Jag tycker det är mysigt! Chanel är dock lite irriterad på snön.

Dessutom har jag fått en projektanställning för att utarbeta ett egenkontrollprogram samt utbilda restaurangpersonal så nu kommer jag jobba 100% ett tag framöver. Det känns riktigt bra speciellt så här innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0