Fredag kväll

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Till mitt försvar kan jag säga att jag jobbar mycket nu. Jag måste till och med spendera lite av helgen åt jobb för att vara redo inför måndag då jag ska hålla hålla utbildning.

Annars händer inte så mycket här, jag jobbar och sen kommer jag hem till vovven för att ta hand om henne. Som för övrigt är både långhårig och oduchad just nu. Jag tänkte ta tag i det i helgen. Då ska jag även försöka göra lite julgodis och pepparkakor. Tuna ska jobba hela helgen så jag får roa mig själv, men det går ju bra.

På Chanels önskelista står nu den här mysiga overallen. Hon har tröttnat på snön och kylan och behöver något rejält och heltäckande. Jag hoppas att Tomas kan få hem dom så att jag kan köpa den av honom, jag köper hellre där och gynnar hans butik.


Kommentarer
Postat av: Madde o Teddy

DEN KOMMER ATT BLI JÄTTEBRA TILL HENNE. TEDDY HAN ÄLSKAR DENNA SNÖÖÖÖÖÖ ; )

2010-12-11 @ 08:35:57
URL: http://teddyomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0