Update

Chanel har börjat löpa nu, det blev ett sent löp den här gången, hon skulle egentligen ha löpt för någon månad sen. Så nu har vi en hyperaktiv liten tjej hemma som inte vet vad hon vill. Man märker att hon är trött men hon har inte ro att ligga stilla längre stunder. Hellst vill hon ut och leta upp en hane tror jag. Hon har svår att sova hela natten också så hon går runt i lägenheten och är rastlös. Hon träffade en valp ute härrom dagen också och det tyckte hon om det blev mycket pippel innan hon fick hälsa och sen pipplade hon när vi gick och ville hellst stanna hos valpen. Lite hormoner som spelar in kanske?

Igår hade jag studiebesök på jobbet och det var en grupp av miljövetare som kom och hälsade på. Det var kul att träffa dom igen och dom var vetgiriga och frågade massor av bra saker. Det är kul när man märker att dom vill lära sig och är nyfikna.

Idag ska jag åka till Motala och hälsa på Hanna efter jobbet det blir nog väldigt trevligt tror jag. Jag måste passa på att träffa henne nu när hon bor nära för hon har fått jobb i Stockholm så hon flyttar dit i januari. Jag kommer att sakna henne men då får jag ju anledning att åka till Stockholm sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0