Turkiet

Nu är jag i Turkiet och ska flyga hem i natt. Jag har haft det jättebra. Det har varit ungefär 40 grader varmt och helt molnfritt. Rekordet var en dag då det var 44 grader. Det har varit ungefär 30 grader i vattnet så jag har badat en hel del också. Jag hunnit göra massor under dom här två veckorna som jag har varit här. Jag har shoppat, solat och badat, åkt en båttur och sett delfiner, bott på ett fint hotell och varit på spa. Jag har lärt mig en del turkiska också vilket är tur för det är ingen som tror att jag var svensk när dom ser mig, alla förväntar sig att jag ska kunna svara på turkiska. 
 




Kommentarer
Postat av: ina

hahaha, ja på ökna tyckte vi allt att du såg lite turkisk ut! :) låter som en härlig semester! kram

2010-08-21 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0