Grattis Tuna!

Idag fyller Tuna år och det har vi firat här hemma. Vi ska ha kalas för honom imorgon, så att mormor och morfar hinner komma hem från semestern. Jag har ägnat kvällen åt att baka en tårta åt Tuna som vi ska kalasa på imorgon, men hur den ser ut får ni inte veta än.

Tuna fick sin present från mig idag och det var ett roligt stort paket på ca 40 kilo. Jag gissade att den vägde 50 kilo men vi ställde den på vågen och den visade 37 kilo. Jag är lite stolt över mig själv som faktiskt lyckades bära in den själv från bilen när jag hade köpt den. Men jag hade lite träningsvärk efteråt.




Ett konstigt paket... vad kan det vara?



Det var en trädgårdsörn!


Kommentarer
Postat av: Turre

Bättre paket kunde han inte ha fått :)

sköt om er....

2011-03-11 @ 00:15:09
Postat av: Cruellas sida

Blir kul att se eran tavla sen. Vlken häftig örn i paketet!

2011-03-11 @ 21:29:06
URL: http://crllaue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0