Bilhundstol!

Japp nu får vi se vad dom säger på brukshundsklubben när vi kommer dit med den här. Chanels nya bilstol som gör att hon sitter tryggt och har bra utsikt genom fönstret. Hon verkar ganska nöjd med den så det kommer nog funka bra. Det är nog inte så vanligt med bilhundstolar i Sverige, det nog mer ett amerikanskt påhitt, men jag tror på iden och hoppas den kommer funka för oss. Däremot får vi nog en del blickar på oss när vi åker runt så här. Det var endel som tittade när vi åkte i stan så jag kan tänka mig vad folk tittar när man kommer till andra ställen. Men jag har inget emot att vara lite annorlunda. Jag är supernöjd med min nya stol.




Provliggning innan avfärd




En nöjd vovve som spannar in omgivningen




Till och med liggande position funkar med den nya stolen


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !

Vad innebär stolen egentligen ? Att hon kommer högre upp och ser ut ellervad ? Blev nyfiken.

2011-06-16 @ 21:42:45
URL: http://cockerelon.wordpress.com
Postat av: Elon och Linus matte

Vad innebär stolen egentligen ? Att hunden kommer högre upp, att den sitter mjukare eller vad ?

/Carola

2011-06-16 @ 21:43:59
URL: http://cockerelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0