Nehe...

Det fanns ingen ledig dagisplats för Chanel just nu. Dom lovade att höra av sig om det dyker upp någon så det hoppas jag att dom gör. Det vore skönt att ha henne på det dagiset, det är det enda i stan som jag tycker verkar bra för min lilla dam.

Idag ska vi börja agility kursen också. Jag hoppas den är över mina förväntningar för jag kan säga att mina förväntningar är väldigt låga. Varje kurstillfälle ska tydligen börja med teori och fika inomhus, och då får man inte ha med sin hund. Det beror på att det ska vara lugnt så man kan fika ifred. Jag har tydligen fått dispans från detta och får ta med Chanel in. Jag sa till kursledaren att då skiter jag i teorin om det ska vara så för jag har varken lärt Chanel att sitta bunden utomhus eller i bilen så det är inget jag tänker göra. Jag trodde hundkurser var för hundarnas skull inte för att ägarna ska fika. De kurser jag har gått innan har teorin varit på banan och kaffe har erbjudits under kursens gång, det är mycket bättre.

Jag har gjort en deal med mamma också så jag ska köpa lite agilityhinder och ha hos dom så kan jag åka dit och träna när jag vill, då slipper jag trängas på klubben. Tror mamma tycker det är bra för då får hon hinder som hon kan använda till Teddy också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0